    From: rjka <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gruntowanie ścian - Śnieżka Grunt
    Date: Sun, 19 Apr 2009 16:45:20 +0200

    wolim pisze:
    > Witam.
    >
    > Powoli przychodzi pora na malowanie...
    > Ostatnio czytałem gdzieś o farbie podkładowej Śnieżka-Grunt. Zresztą
    > zanabyłem 10 litrów tejże na próbę. Na opakowaniu piszą, że doskonale kryje
    > drobne nierówności malowanej powierzchni, więc pomyślałem sobie, że będzie
    > idealna do pomalowania np. suchej zabudowy - wiadomo, że nie wszędzie da się
    > idealnie zaszpachlować łączenia i gdzieniegdzie pozostają drobne ryski...
    > tym bardziej jak się robiło samemu;)
    >
    > Co sądzicie o tym gruncie? Czy ktoś tego używał? Jak się toto sprawdza? Czy
> [...]

    pomalowalem tym lazienke i przedpokoj (plyty g-k i gladz) jako podklad
    po wlasciwa farbe kolorowa. nierównosci raczej nie kryje chyba ze drobne
    ryski. ja zrobilem tak ze pomalowalem a potem nierownosci
    zaszpachlowalem gladzia gipsowa euoromixa i te miejsca zamalowalem
    jeszcze raz. narazie jest bialo i ladnie. nie zauwazylem rowniez zeby
    bylo jakos specjalnie blyszczaco.