  • Data: 2009-04-08 08:26:09
    Temat: Re: Gruntowanie tynków cem-wap
    Od: czupakabra <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Kwi, 16:36, Mat <m...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > łaskawca który robi mi tynki (ostatnia warstwa z piaskiem kwarcowym)
    > mówi żeby najlepiej zagruntować "specjalnym gruntem do piasku
    > kwarcowego" - podobno mająna składach wiedzieć o co chodzi - czy ktoś
    > wie cóż dobrodziej może mieć na myśli ? - bo nazwy podać nie umiał :-)

    Witaj
    Ostatnia warstwa tynku cementowo-wapiennego w mieszkaniu (a nie np w
    piwnicy) to powinien być tynk wygładzający ok 0,6
    mm lub gładź wapienna 0,1 mm - żadna z opcji, łącznie z "ostatnią
    warstwa" nie wymaga gruntowania.

    pozdrawiam
    Sebastian
    ps. pomysły wykonawcy:
    - każdy piasek jest "kwarcem"
    - nasuwa się skojarzenie z gruntem kwarcowym ale to inna bajka -
    zwiększa on sczepność do podłoża - np. tynku cement-wapno do płyty OSB.