  • Data: 2017-07-13 09:35:39
    Temat: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 13 Jul 2017 09:23:00 +0200, ToMasz

    > oj budowlańcy.... JAk się pytam jaki dom jest najtańszy, tego się
    > policzyć nie da,

    Da się, wystarczy znać założenia i poświęcić kuuuupę czasu na policzenie.
    Wiem, bo liczyłem ile mnie będzie kosztować mój dom. Póki co stoją ściany i
    trzymam się w ramach, choć ledwo, ledwo -- bo wielu rzeczy nie uwzględniłem
    wcześniej. :P

    > ale obliczenie ogrzewania - doktorat.

    Ponieważ to jest stosunkowo łatwe i nie musi być nawet doktoratu.

    --
    Pozdor
    Myjk