  • Data: 2017-07-21 09:44:27
    Temat: Re: Grzanie wody dla 2 osób wiosna-jesień
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 lipca 2017 08:07:22 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Dla jednego masakra, dla innego oznaka, że powoli ludzie zaczynają mieć
    > środki i świadomość, żeby próbować się zbliżyć cywilizacyjnie do zachodu ;)
    Na tym zachodzie to tez by szybko znikło gdyby nie dopłaty

    > Jak widzisz u sąsiada dach za 300 tysi, lodówkę za 15 czy >taras za 60, to też
    mówisz że marketingowcy się starają?

    To nie o to chodzi. O estetyke chodzi.
    2-3 kolektory na dachu potrafią zeszpecić dom a co dopiero o ogniwach powiedzieć?
    Masakra. Kilku u nas sobie te ogniwa na podwórkach postawili- coś w ten deseń tylko
    po kilka sztuk na posesji:

    https://www.brewa.pl/media/images/realisations/insta
    lacja-fotowoltaiczna-3kw-na-gruncie-cekow-006.jpg

    Kurcze jak można coś takiego przy domu postawić i później przez lata codziennie na to
    się gapić. A jednego takiego widziałem co na elewacji jak barierki od balkonu to
    powiesił. I to w centrum miasta. Masakra
    Ludzie za projekty domów kuype kasy płaca, kombinują jakies wymyślne elewacje, ładne
    dachy, płoty, drzewa krzaczki itp i za chwile takie coś

    https://www.brewa.pl/media/images/realisations/insta
    lacja-fotowoltaiczna-3kw-na-gruncie-cekow-006.jpg

    koło chaty stawiają
    Ja dziękuje za taki cywilizacyjny zachód.
    Nie raz tu była dyskusja że plany zagospodarowania powinny być szczegółowe bo ktoś
    różową elewacje zrobi to wartość sąsiada nieruchomości maleje bo szpeci. Czy ktoś tam
    zamiast drzew tui nasadzi to tez wyklinany jest. A fotocośtam w ogródkach czy na
    dachach to dopiero masakra jakaś.