  • Data: 2017-07-21 10:00:43
    Temat: Re: Grzanie wody dla 2 osób wiosna-jesień
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 lipca 2017 09:44:29 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Na tym zachodzie to tez by szybko znikło gdyby nie dopłaty

    mówisz że marketingowcy się starają?

    > To nie o to chodzi. O estetyke chodzi.
    de gustibus non est disputandum

    Jak ktos bogaty to ma łądnie bo go stac.
    Jak ktos nie jest to ma tak aby mieć sie lepiej. Nawet jak wygląda brzydko to cos tam
    mu w zyciu poprawia. I moje zdanie jest takie ze niech mu słuzy.

    A Polska nadal jest biedna choć jak sie popatrzy to poziom zycia powoli podchodzi pod
    ten zachodni mimo ze mniej zarabiamy...