    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Grzyb na suficie w łazience - przesłanki.
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Tue, 4 May 2010 23:07:27 +0200

    Dnia Tue, 4 May 2010 12:34:33 -0700 (PDT), slaweks napisał(a):

    > Nie nagle tylko po roku. Wystarczająca wentylacja czyli jaka jest
    > wartość przepływu
    > powietrza w metrach na sekunde? Jaka jest powierzchnia kratki
    > wyciągowej?
    > Czy drzwi do łazeiknki mają otwory wentylacyjne i jaka jest ich łączna
    > powierzchnia?
    > Jakie są okna w innych pomieszczeniach: nowe czy stare i jeśli nowe i
    > plastik czy mają nawietrzniki.
    > Czy były wymieniane w ciągu tego roku a jeśli nie to kiedy?
    > Czy po kąpieli kafelki są suche czy pokryte rosą?
> [...]

    Przekażę rodzince, niech sobie mierzą. Mnie problem interesuje o tyle, o
    ile mogę im coś konstruktywnego przekazać, czego się tu dpowiem, bo są
    zalamani i prosili przed remontem, abym tutaj zasięgnęła rady, jak uniknąć
    w przyszłosci kolejnego skuwania tynku itp. Nowe mieszkanie w nowym
    budynku, wszystko nowe... a tu grzyb. I małe, roczne dziecko w domu.