  • Data: 2010-05-06 06:40:28
    Temat: Re: Grzyb na suficie w łazience - przesłanki.
    Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Według mnie to jest tak:
    Ogrzewanie podłogowe sąsiada podniosło, a nie obniżyło temperaturę sufitu,
    co nie znaczy, że go na bieżąco osusza. Nie nadąża z osuszaniem do
    następnego korzystania z łazienki. Na mokrych i ciepłych elementach tynku
    grzyb chętnie się rozwija.
    Aby temu zapobiec, według mnie należy zlikwidować higroskopijność sufitu
    poprzez jego zaimpregnowanie. Ja w swojej łazience mam sufit pomalowany po
    chamsku dwukrotnie farbą olejną, żeby w czasie kąpieli nie nasiąkał wodą, bo
    higroskopijny (czytaj "oddychający" :-) ) nie nadąży wysychać. I jest git.
    Ot, cała sprawa. A sąsiad jest nie tylko niewinny, ale dodatkowo grzeje
    sufit za friko.