  • Data: 2010-05-06 05:27:31
    Temat: Re: Grzyb na suficie w łazience - przesłanki.
    Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka wrote:

    > Spoko, dyplomy mam już za sobą, i to nie na płątnej uczelni typu
    > Europejska Akademia Pana Kleksa.
    Widzę, że też nie czytasz ze zrozumieniem.
    Prosiłem aby przedstawić model zastępczy.
    Analizę należy przeprowadzić na wycinku modelu przestrzennego, aby mieć
    gotowy model do późniejszego sprawdzenia czy wprowadzone/usunięte elementy
    poprawią/pogorszą warunki przestrzennej pracy cieplnej stropu.
    Tu trzeba myśleć a nie pisać o dyplomach.
    Odrób to zadanie domowe.
    dziadek2