  • Data: 2010-05-11 03:38:42
    Temat: Re: Grzyb na suficie w łazience - przesłanki.
    Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka wrote:

    > Rodzinka kupiła mieszkanie, nowe, fajne, ale po roku od zamieszkania na
    > całym suficie łazienki dosyć nagle pojawił się grzyb. I to tylko w
    > łazience. Na początku tego nie było, więc wiążą fakt pojawienia się grzyba
    > z założeniem przez sąsiada z góry ogrzewania podłogowego w jego łazience
    > położonej dokładnie nad ich łazienką. Czy słusznie? I co w takim przypadku
    > można zrobić, aby wykluczyć pojawienie się znowu tego grzyba po planowanym
    > właśnie remoncie?
    Po przeczytaniu dyskusji mającej na celu wykazania związku sąsiada
    (kłaniacie Mu się na schodach ?) z grzybem stwierdzam, że ani fizyki się
    nie uczyłaś ani nie rozumujesz logicznie. Znajomość fizyki i logiczne
    myślenie nakazuje zaopatrzenie się w higrometr i termometr.
    Oblicz ile wody wyparuje w łazience podczas kąpieli. Oblicz ile chłodnego
    powietrza należy przepuścić przez łazienkę aby ogrzewając się w łazience
    powietrze to zabrało tę wodę i poszło sobie w świat przez wentylację.
    Zmierz czy tak się dzieje.
    Jeżeli nadal tego nie rozumiesz to sprawdź doświadczalnie na jak długo
    należy otworzyć okno aby wywiało parę wodną z łazienki.
    To jest prosty w sumie problem.
    Większość mieszań nie ma pleśni czy grzyba w łazience. Mają ci co się
    wałkonili w szkółce.
    Jak mimo wszystko to co napisałem nie pomoże to należy wezwać fachowca i
    zapłącić. Pleśń, grzyb skutkuje wydatkami na leki.
    dziadek2