  • Data: 2011-02-03 20:05:20
    Temat: Re: Hala magazynowo-usługowa - JAK ?
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kane" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c205d68c-a4d5-44de-a8ae-1e4f6b2f1905@d12g2000vb
    z.googlegroups.com...

    > wpisz w google
    >
    > hale magazynowe pod klucz...
    >
    > i wysil sie troszkę :)

    naprawde sadzisz ze nie poczytalem juz o zagadnieniu dostepnych
    materialow ? ;)

    Szukam opinii tych co budowali. Doswiadczen. Nie handlowych ulotek. Te
    juz przejrzalem wzdłuż i wszerz.

    K.

    Mój klient którem robiłem CO kupił sobie halę. Cała konstrukcja metalowa,
    ściany i dach z blachy, wszystko na konstrukcjach stalowych. Mówił że za
    całość, tzn halę z montażem zapłacił 50 tyś. Hala dość spora bo prowadzi on
    przedsiębiorstwo utrzymania terenów zielonych i trzyma w tej hali traktory i
    inne tego typu szpeje. Wymiarów nie pamiętam a nie chcę wymyślać. Jeżeli
    chcesz, to pogrzebię i udostępnię namiary