    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Hałaśliwi sąsiedzi
    Date: Wed, 30 Mar 2011 10:02:13 +0200

    Tue, 29 Mar 2011 23:31:55 +0200, Jackare napisał(a):

    > Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to może się przerodzic w spory problem. Rodzice znajomego właśnie od kilku
    > lat przerabiają coś takiego.

    Ja akurat się tym zanadto nie przejmuję, bo mieszkanie wynajmuję ;)
    I - żeby było jasne - nie jestem taki znów krystaliczny, w przeciągu 2 lat
    pamiętam że zrobiłem ze 2 takie większe imprezy, gdzie trochę
    przesadziliśmy z hałasem i za to należało mi się bezwzględnie otrzymać
    stosowną reprymendę :) Niemniej sąsiad jest właśnie emeryt i zawsze ma
    problem o wszystko, inni w zasadzie nie zgłaszają uwag (chociaż rozumiem że
    w wielkiej płycie trzeba szanować ciszę nocną).

    Istotą mojego pytania, nie było w zasadzie co zrobić z sąsiadem, bo mi się
    z nim nic robić nie chce. Rozważam tylko, co mi grozi, gdy znów zadzwoni na
    policję :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net