  • Data: 2013-08-02 09:22:28
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, August 2, 2013 8:37:44 AM UTC+2, Adam wrote:

    > Jakie Ty masz lacza ze opoznienia Ci przeszkadzaja?
    > Serio odczuwasz opoznienia 30ms? :)

    Powiem ci, że po zdalnej bazie danych itp. - to już mocno widać przy pracy z domu. A
    30 ms - przy narzucie na sprzęt sieciowy itp. - to jakiś niemal lokalny serwer,
    włączając do tego net - mówimy raczej o 100 ms i więcej. A ping dość mocno wpływa na
    realną prędkość transferu jednak.

    > Skad biore? Widze na codzien jak pracuja grupy programistow - kazdy na swoim
    > kompie? Bez wspoldzielenia projektu? To jakis archaizm :) Bez GITa, SVNa?

    No i ok - a jak Ci powiem, że przy moim poprzednim projekcie różnica między serwerami
    SVN w Niemczech i Stanach - ze względu na pinga - była co najmniej kilkukrotna.

    BTW - ja też siedzę w webowych rzeczach - i mój projekt buduje się na dość mocnym
    laptopie (i7, 16 gb ram, SSD) - jakieś 8-10 minut (od zera, wiadomo inkrementalna
    kompilacja szybsza). Web to nie tylko wrzucenie gdzieś paru skryptów PHP, obrazków i
    CSS-ów :P

    mucher