  • Data: 2013-08-02 10:06:51
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 09:22:28 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:

    > Powiem ci, że po zdalnej bazie danych itp. - to już mocno widać przy pracy z domu.
    A 30 ms - przy narzucie na sprzęt sieciowy itp. - to jakiś niemal lokalny serwer,
    włączając do tego net - mówimy raczej o 100 ms i więcej. A ping dość mocno wpływa na
    realną prędkość transferu jednak.

    Ja mowie o 30ms od mojego kompa do zdalnego serwera, o jakich dodatkowych
    narzutach Ty piszesz? Dzisiaj nawet gry tworzy sie w modelu chmury - czyli
    otrzymujesz tylko gotowy obraz, wystarczy nawet slaby komp zeby to obsluzyc i
    bedziesz mogl grac w najnowsze tytuly majac najprostsza grafike na pokladzie :)
    To sa dopiero wymagania :) 30ms jest kompletnie niezauwazalne przy pracy
    zdalnej - tym bardziej majac jakas porzadna maszyne zdalna. Latwiej i
    wygodniej / ciszej chlodzic 16 rdzeni w serwerowni niz w domu ;)

    > No i ok - a jak Ci powiem, że przy moim poprzednim projekcie różnica między
    serwerami SVN w Niemczech i Stanach - ze względu na pinga - była co najmniej
    kilkukrotna.

    Bo ping do Stanow do 250ms, a do Niemiec 50. Ale po co USA czy Niemcy?
    W Polsce mamy porzadne serwerownie z szybkimi laczami. Od 15 lat zatrudniam
    programistow i wszyscy pracuja zdalnie - pisanie ze to jest szybsze to jak
    pisanie Manka ze na telefonie nie da sie zrobic nic poza siedzeniem na
    fejsbuku - po prostu widocznie jeszcze tego nie odkryliscie :-)

    Polecam ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.