  • Data: 2013-08-02 09:58:16
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 08:57:48 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Widze, ze ewidentnie jestes uzalezniony od sieci skoro decydujesz sie
    > prowadzic takie bezzensowne dyskusje. 30ms to pojedynczy ping. Transmisja to
    > cos wiecej.

    No nie mow :)

    > A jesli developer jest jeden, miszczu? Jaki sens stawiac mu zdalna dodatkowa
    > maszyne?

    A jaki jest sens kupowania nowego kompa dla niego? Dzisiaj robisz dwa kliki
    i masz 16 rdzeniowa maszyne z 256GB ram i takim I/O ze musialbys z kilkanascie
    dyskow SSD kupic i spiac na szybkim kontrolerze zeby to osiagnac. Placisz
    za to wszystko tylko kiedy wykorzystujesz. Nie pracujesz - nie placisz.
    Witamy w epoce cloud-hostingu ;)

    > A skad to przekonanie, ze laptokowy i5 jest najszybciejszy od wszystkiego co
    > przed nim bylo? Wiem, stad co wszystkie pozostale tezy - z dupy :-D

    No to ja nie rozumiem - kupiles nowego laptopa z i5 i narzekasz, ze nowy jest
    gorszy od starego. Po czym udowadniasz, ze ten stary ma lepsze komponenty.

    1. Bylo kupic szybszego laptopa.
    2. Nie narzekaj ze laptop jest wolniejszy od stacjonarki skoro ma gorsze
    komponenty.

    pozdr.

    --
    Adam Sz.