  • Data: 2013-08-02 10:56:35
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Maniek4 <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-02 08:33, Adam pisze:

    > Dzisiaj nie trzyma sie danych na dysku lokalnym tylko "w chmurze" (jak ja
    > nie lubie tego pojecia) typu google drive, czy dropbox i masz dostep do
    > wszystkiego o kazdej porze i z kazdego urzadzenia.

    U mnie jest dzis drugi sierpnia dwa tysiace trzynascie. Nie wiem, ktory
    tam na Slasku, bo u nas wazne rzeczy trzyma sie na dysku. To moze
    archaiczne, ale dlaczego mial bym ufac googlowi wysylajac tam swoje
    dane? Kto zagwarantuje mi staly dostep do neta o kazdej porze dnia i
    nocy? W chmurze to ja moge sobie przechowywac kopie na wypadek tak jak
    piszesz, ale w zyciu nie zrezygnowal bym z danych na dysku. To jakis
    kretynski pomysl, zeby wysylac gigabajty danych po to tylko zeby nie
    trzymac ich na dysku.

    > Nie wiesz bo masz Nokie E50 :-)

    Nie wiem czy korzystam z komputera mniej niz Ty.

    > Ta nokia nie ma absolutnie nic wspolnego
    > ze smartfonem - symbian to porazka, a nie system.

    Symbian daje wolnosc wyboru. Android daje mi googla czy go chce, czy
    nie. Prywatnosc jednak cenie.

    > Nie dziwie sie, ze masz takie
    > podejscie majac taki telefon :) Bylo kupic kultowa 6310i jak tylko dzwonisz
    > i smsujesz albo samsunga solida ktoremu bateria trzyma 4 tygodnie i mozna
    > nim mieszac zaprawe w taczce :-)

    Nie rozumiem co w ludziach jest, ze chca na sile kogos uszczesliwiac. Po
    kiego mi samsung do taczki jak wystarcza mi E50? Myslisz, ze w zyciu nie
    widzialem smartfona? Takich zabawek uzywaja moje dzieci. I co ja mam na
    tym niby robic? Czatowac? Z kim niby? Wszystkich ktorych potrzebuje mam
    pod reka, albo pod telefonem. Kiedy rozmawiamy slysze w glosie emocje,
    to wartosc jak widac ostatnio chyba bez znaczenia. Co jeszcze moge
    zrobic czego lepiej nie zrobie na kompie? Jadac samochodem nie bede
    przegladal WP czterdziesty dziewiaty raz przed poludniem. Besty, no
    sorry, nie dla mnie. Pudelek, no tez jakos nie. Pociagiem nie jezdze, to
    i filmow z nudy nie ogladam, ale to tez moge w kompie. Na plazy moze
    zobaczyc co tam u Fornalika? No nie, na plazy to jestem na plazy. A moze
    pofacebookuje sobie na szlaku gorskim? To juz lepiej zostac w domu przy
    slupku u facebookowac do woli.
    Moze nalezysz tez do tych co to uwazaja, ze takim smartfonem zrobi sie
    zdjecia jak lustrzanka, bo i takie rzeczy o tych cud w dupe miod
    urzadzeniach juz slyszalem?
    Smartfon jest idealnym narzedziem do scigania podwladnych. Mozna im
    wyslac targety na kazdy dzien. Niech sie realizuja dla dobra firmy.
    Dobry jest tez dla dzieciakow, bo maja ze soba ciagly kontakt, ale dla
    mnie? Ja mam to czego potrzebuje.

    > Wiesz, ze tym zdaniem ujawniles swoja zarypista niewiedze w zakresie
    > marketingu internetowego. Kto olewa fejsbuka ten jest naprawde niezlym
    > ignorantem i nie zalezy mu zupelnie na klientach z sieci. Fanpejdz na
    > fejsbuku to dzisiaj koniecznosc - musi sie znalezc w stopce czy na wizytowce,
    > jak nie ma to tak jakbys e-maila nawet nie mial :)

    Tak trudno zrozumiec, ze nie wszyscy tego potrzebuja?

    > Znowu ten przestarzaly model dzialania - wykup sobie malutkiego VPSa
    > z windowsem i bedziesz mial wszystko zdalnie dostepne, nie przemeczajac
    > niepotrzebnie swojego kompa :) Moze wyjdzie taniej niz upgradowanie swojego!

    Kurna i po co mi te rady? Uwazasz, ze wszyscy to ciemnogrod? I Co na tym
    VPS'ie bede sobie zdjecia przegladal na ekranie telefonu? Moze filmy
    montowal z kamery? To przeciez tez robie i recze Ci, ze telefon do tego
    sie nie nadaje. A pewnych rzeczy to ja wogole do sieci wrzucac nie mam
    zamiaru. Wiec po co mi cos takiego jak przy okazji dodatkowy koszt,
    zastanawianie sie czy jest zasieg, czy jest wifi, skoro z innych powodow
    komputer i tak musze/chce miec? Jak zgubie telefon to bedzie to stara
    E50, a jak peknie wyswietlacz czegos co ma funkcje dzwonienia to zaplace
    drugi raz tyle co cena nowego komputera, a i tak pozostanie niewygodna i
    nieporeczna proteza czegos co probuje byc wszystkim.

    > Na wszystko patrzysz z perspektywy swojej nokii chyba - pisanie jest b.
    > szybkie :)

    Powiedz to swojej ksiegowej, ktora wprowadza pare tysiecy faktur
    miesiecznie. Zobaczymy co Ci odpowie na temat pomyslow zastapienia
    komputera smartfonem.

    > Liczy sie grubosc, a smartfony sa cieniutkie. Mi sie mojego nosi wygodniej
    > niz poprzedniego szajsunga ktory byl polowe krotszy ale znacznie grubszy.

    Grubosc? To zmien smartfona na tableta 10", toz to niemal ta sama
    grubosc. :-)

    > A jakiego? Badziew z marketu czy jakis sensowniejszy? Bo moze tu tkwi
    > problem? :)

    Problem tkwi w 7" i braku klawiatury. Paradoksalnie wirtualna na
    wiekszych urzadzeniach jest mniej wygodna jak na mniejszych, bo calosc
    robi nieporeczna. Wczesniej pisales o optymalnym rozmiarze laptopa, a
    teraz uwazasz, ze 7" tablet moze byc tak samo wygodny?

    > Pewnie, ze wszystko zalezy od wymagan. Ja mam cala obsluge na www i telefon
    > z 4,6' spokojnie daje rade to wszystko ogarnac. Mozna pisac np. dlugie maile.

    A pewnie, ze mozna. Kiedys edytorem tekstu byl dosowy edlin i tez mozna
    bylo. :-)

    > Tez tak wolalem jakis czas temu :) Nawet lezy mi netbook 10' - kompletnie
    > nieuzywany od chyba dwoch czy trzech lat. Bralem go zawsze na wczasy czy jakies
    > wyjazdy ale to sie nie sprawdza. Telefon mam zawsze przy sobie - nawet jak
    > trzeba w knajpie cos pilnie zrobic to nie ma z tym zadnego problemu.

    W knajpie cos pilnie zrobic? W knajpie to ja jestem po pracy i ostatnia
    rzecza jaka robie jest gapienie sie w telefon.

    Pozdro.. TK