  • Data: 2011-08-04 20:56:53
    Temat: Re: Hilti TE 2-M (pytanie do właścicieli)
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    widow wrote:
    > Czy logo "Hilti TE 2-M" na tej wiertarce jest zwykłą podłą naklejką?
    > Mam takie używane Hilti do kupienia i właśnie ta naklejka mnie
    > niepokoi. W domu używam generalnie Boscha zielonego i niebieskiego,
    > Metabo i AEG, a tam loga są tłoczone (ewentualnie nadrukowane).
    > Wiem, że podrabiane sprzęty wjeżdżają do kraju bez żadnych znaków
    > firmowych a dopiero potem nakleja się właśnie naklejki, stąd moje
    > pytanie.
    > Teoretycznie mogę zaguglać w grafice ale jestem na długim wyjeździe i
    > korzystam z netu orange, gdzie zdjęcia są mocno kompresowane. Jedyne
> [...]

    ten wypadek jest trochę inny. Ten hilti jest mojego brata, kupił go ze 2
    lata temu od znajomego handlarza na giełdzie.
    Zdaje mi się, że to była nówka z walizą. Handlarz handluje od lat, nówkami i
    używkami, nawet sklep ma.
    Brat zapewnia, że handlarz nie dałby mu podróbki.

    I wszystko byłoby cacy gdyby nie ta naklejka :)