    From: "frank drebin" <b...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Hilti TE 2-M (pytanie do właścicieli)
    Date: Fri, 5 Aug 2011 13:50:40 +0200

    widow wrote:

    > Nowe, oryginalne Hilti i sprzedawca z giełdy? :]]]]]]]]]

    facet generalnie ma sklep z nowymi i używanymi narzędziami, na giełdzie to
    tylko dodatkowo.
    Ja osobiście go nie znam więc się nie wypowiadam.

    > Miałem kilka wiertarek Hilti w ręku i wszystkie logo Hilti miały
    > nadrukowane. Te z naklejkami można znaleźć na allegro i to właśnie są
    > podróbki (kolega parę lat temu właśnie na taką się napalił do firmy
    > chciał zakupić).

    Sam uratowałem kilka razy znajomych od takich "okazyjnych" zakupów i dlatego
    pytam bom zgłupiał.
    Sam bym nie wziął takiego naklejkowego sprzętu ale nigdy nie miałem hilciaka
    w ręku. Tylko dlatego tu zapytałem bo mnie brat zapewnia, że gość by mu
    podróbki nie dał.
    > Wiesz, może i będzie to egzemplarz ok, wybór należy do Ciebie.
    ja się bronię choć hilciak dwa lata był używany przez brata (ale amatorsko
    tylko) i nie było problemów.
    No ale sprzęt coraz starszy i różnie może być.

    W każdym razie dzięki za radę.