  • Data: 2010-11-23 13:28:09
    Temat: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jest z tym montażem rozdzielaczy ? Kupuje się złozone czy rozłożone ?
    > Kto ma rację ?
    >
    > Czy ktoś z Was składał taki rozdzielacz ?
    > Jest do tego jakaś instrukcja ? (macie może taką ?)
    > Czy złożenie jest aż tak skomplikowane ?

    Ja od punktu płaciłem 140zł
    teraz też jestem na etapie zmiany rozdzielaczy na takie z rotametrami
    koszt 7 wyjsc to ok 1500zł firma tece
    cos podobnego i było poskładane
    http://allegro.pl/tece-rozdzielacz-z-mieszaczem-pomp
    owym-i-rotametra-i1303606481.html

    hydraulik moj chciał sam składać
    bo to taniej stwierdził niż gotowy, ale sprzedawca
    jego znajomy przekonał go ze moze zaoszczedzi 100zł nie więcej
    a skręcania i zabawy tez niemało i zdecydowaliśmy się na gotowy