  • Data: 2010-11-23 13:45:08
    Temat: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >szafki, kierunku skad nam dochodza rury i tak dalej. Nie daj sie :P

    Nie dałem się ...

    Tak jak pisałem dzwoniłem do hurtowni i gościu mi powiedział że montaż
    zajmuje im 15 minut ...
    Sądzę że hydraulikowi zajęłby by to podobną ilośc czasu ...

    Stwierdziłem że 150zł nie jest adekwatne do czasu jaki ma poświecić i
    powiedziałem wykonawcy że moja żona odbierze rozdzielacz i go sam skręce ,
    bo 150zł to dla mnie kwota nie adekwatna do wykonania tej czynności ..

    Sądze że hydraulik nie zarobi tyle ile chciał na częściach w hurtowni więc
    miał nadzieję że znajdzie łosia który zapłaci mu za skręcenie 150zł ...

    Skręcę i mu przekaże ...

    I tak będzie musiał skręcać przy podłączaniu ...

    Według mnie strzelił focha bo nie dostanie swojej "działki" z hurtowni lub
    będzie dużo niższa ...

    Ale szczerze mówiąc mam to gdzieś , bo dla mnie stroną jest wykonawca a nie
    podwykonawca ...