  • Data: 2010-11-23 13:16:07
    Temat: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lis, 13:56, "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote:

    > Jak to jest z tym montażem rozdzielaczy ? Kupuje się złozone czy rozłożone ?
    > Kto ma rację ?

    Nie wiem, jak się rozliczasz (Ty bądź ktośtam) z tym hydraulikiem, czy
    za całość roboty, czy za dniówkę, czy od punktu. U mnie CO zleciłem
    fachowcowi, cena była ustalona od punktu, przy czym za punkt był
    uważany każdy grzejnik wraz z całą prowadzącą do niego instalacją, a
    niezależnie od tego montaż szachtu rozdzielczego (szafka plus dwa
    rozdzielacze wraz z ich uzbrojeniem) to też był jeden punkt. Cena za
    punkt u mnie co prawda była sporo niższa niż 150PLN, ale generalnie do
    tego samego się sprowadziła - za montaż rozdzielaczy płaciłem ekstra.

    J.