  • Data: 2010-11-23 13:36:57
    Temat: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lis, 13:56, "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote:
    > Powiedziałem że żona odbierze rozdzielacz i sam go zmontuję ...
    > Montowałem (podłączałem) sam zmywarkę , baterię wannową , to i chyba z tym
    > sam sobie radę ;)
    >
    > I tak chwilowo siedzę w domu z powodu zerwania ścięgna :(
    >
    > Jak to jest z tym montażem rozdzielaczy ? Kupuje się złozone czy rozłożone ?
    > Kto ma rację ?
    >
    > Czy ktoś z Was składał taki rozdzielacz ?
    > Jest do tego jakaś instrukcja ? (macie może taką ?)
    > Czy złożenie jest aż tak skomplikowane ?

    Ha ha ha, no niezle Cie on w balona probuje robic :) Ja skladalem trzy
    rozdzielacze (w sumie 24 obiegi) i zajelo mi to godzinke. Tam wszystko
    jest z uszczelkami / na oringach! Wystarczy skrecic. Nie trzeba
    nigdzie uzywac "wlosow blondyny" tudziez jak kto woli teflonu tylko
    zwyczajnie skrecic do kupy, lekko kazdy element dokrecajac (za mocno
    tez zle bo sie ta gumowa uszczelka moze zerwac). Jedyne co trzeba
    uszczelnic to moze srubunek, zawory i ew. jakies elementy ktore beda
    laczyly rozdzielacz z rura ale to przeciez i tak trzeba zrobic
    "indywidualnie" w zaleznosci od ustawienia rozdzielacza, wielkosci
    szafki, kierunku skad nam dochodza rury i tak dalej. Nie daj sie :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.