    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Date: Wed, 24 Nov 2010 00:26:26 +0100

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ichfdo$8o7$1@inews.gazeta.pl...

    > Już nie ważne ...
    >
    > Poskładalem sam.
    >
    > Zajęło mi to godzinkę , ale się nie spieszyłem ...
    >
    > Jedynie szkoda że zamiast pomocy , wyczuwa się jakiś jad co od niektórych

    Ale Oni racji sporo maja, jedynie ta cena adekwatna do wlozonej pracy nie
    jest, ale to juz inny temat.
    Dowiedziales sie wlasnie co Cie czeka w przyszlosci i jak bedziesz madry to
    z tych uwag wyciagniesz wlasciwe wnioski, jak ustawic sie do wykonawcow. Jak
    madry nie bedziesz to bedziesz golony z kazdej strony myslac, ze z Ciebie
    taki figo fago, bo na grupie Ci napisali, zeby w sklepie material kupowac
    samemu na zlosc swiatu w wybranym przez siebie sklepie. Ci Twoi fachowcy
    zwykle sporo lat w tym spedzili i napewno orznac sie nie dadza. Nie zdziwie
    sie, jak przy okazji ze sprzedawcami beda sobie rozmawiac o Tobie z
    usmiechem na ustach i ustalac wspolna wersje, bo przeciez znaja sie od lat
    jak lyse konie. Jak sobie to uswiadomisz to poprosisz wykonawce o zestaw
    matrialow jakimi najchetniej by robil i takie kup. Pozbedziesz sie wielu
    argumentow w przyszlosci, a na durne uwagi i strajki zawsze mozesz
    odpowiedziec, ze kupiles to co chcieli tyle ze sam.
    I na marginesie, Jacek ma racje. Po kiego w ogole z hydraulikiem gadasz o
    tych sprawach? Wciagasz sie sam w uklad ktory na dzien dobry zgrzyta, a co
    bedzie dalej? Zaraz sie okaze, ze ulozenie styropianu wliczone nie bylo.
    Dylatacje to sobie pan rozloz. A zaloze sie, ze pol posadzki wcale nie
    rozplanowali. Hydraulik ulozy, posadzkarze natna dylatacje jak im sie podoba
    i bedziesz w d..pie. Kazdy zrobi swoje i sobie pojdzie, a Ty martw sie
    pozniej jak tu plytki na tym ulozyc bo pekniecia maja ksztalt kola. Zle
    robisz, ze sluchasz wylacznie tych co namawiaja do samodzielnych prac nie
    zdajac sobie sprawy z zagrozenia o ktorych ironizuja grupowi wykonawcy. To
    wszystko sa rady dla Ciebie, ale sam musisz je poskladac w najlepsza dla
    Ciebie calosc.
    Przy okazji, nie widzialem jeszcze poskrecanego rozdzielacza. Kupowalem
    cztery sztuki i kazdy trzeba bylo skrecac samemu, no ale ja fachowiec nie
    jestem to nie traktuj tego jak wyrok.

    Pozdro.. TK