    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Date: Thu, 25 Nov 2010 09:27:45 +0100

    news:icjunr$nhg$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś pewien, że Kaszpir zrobił to porządnie ?
    > Ja jestem tego pewien, że nie zrobił tego porządnie.

    To nie ma znaczenia jak zrobił to Kaszpir. Bo rozdzielacz powinien złożyć
    hydraulik. A ten za czynność która zawierała się w zakresie jego pracy
    domagał się dodatkowo 150zł. Jak mu Kaszpir przywiezie pompy CO, srubunki,
    filtr itp osobno to oczywiście krzyknie po 50zł za przykręcenie śrubunków,
    filtra, zaworu róznicowego.
    Taki typ. Jak klient jeleń to go w poroże.
    I takich fachofców piętnuje.
    Kilka postów niżej Jackare fajnie opisał swoje relacje z wykonawcami, u mnie
    jest podobnie: kazdy normalny wykonawca który u mnie robi/robił zawsze
    dostał piwko, kawę, często grilla ropalałem i jakies kiełbaski i wódeczka
    były.Żaden z Panów nie był goniony poza granice mojej działki aby tam palił
    papierosa, nie goniłem nikogo z budowy za to że piwko sobie czasami wypili.
    Ale miałem szczęście trafic na normalnych ludzi a nie Jaśnie Panów którzy np
    podadzą cene za metr kwadratowy położenia kafelek a w trakcie roboty
    przypominają sobie że fugowanie jest płatne extra.
    I do dzisiaj podobnie jak u Jackare z ludżmi którzy dla mnie pracowali żyję
    w zgodzie, część z nich to moi klienci, często ja podsyłam im klientów,
    pożyczam od nich narzędzie, rusztowanie jak potrzebne i tak to działa.
    I nie miałem problemów z reklamacjami, gwarancjami itp pomimo ze podczas
    całej budowy nie podpisałem żadnej umowy z żadnym wykonawcą. Jak coś było do
    poprawy to przyjeżdzali poprawiali, wypiljaliśmy piwko pogadaliśmy i tyle.
    Np ekipa która robiła u mnie dach, później robiła dach u mojej mamy. Teraz
    potrzebowałem zamontowac ławe kominiarską i trzy stopnie na dachu. Dzwonie
    do włascicela firmy mówie co i jak, na drugi dzień podjeżdza bus, panowie
    montuja co trzeba i odjezdzają. Dzwonie do szefa pytam ile jestem winny:
    "nie ma sprawy słysze, piwko przy okazji, polecaj moje usługi znajomym"
    I takich ludzi trzeba chwalic i polecać, a takiego hydraulika o jakim pisze
    Kaszpir pietnować.

    Krzysiek