    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Date: Thu, 25 Nov 2010 21:02:58 +0100

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ick0ir$fdk$1@inews.gazeta.pl...

    > O jakich purmo ?
    > Poczytaj sobie kosztorys ...
    >
    > Tam hurtownia napisała w kosztorysie rury Sitec Kitec.
    > Ty sobie "domowiłeś" że to Purmo ...

    Chłopie Ty nie dość, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem tego co my
    piszemy to jeszcze sam nie pamiętasz co napisałeś:

    Oto fragment Twojej wypowiedzi:

    > Stwierdził że zwykłe rury aluplex do tego się nie nadają i tylko
    > "certyfikat" mają rurki purmo (zapewne dużo droższe ..)
    > Zobaczymy jaki będzie kosztorys ..."

    Tak się dziwnie składa, że "Sitec" to są rury produkowane przez firmę Purmo.
    Dlatego też nie rozumiem Twojego ździwienia.

    > Zadzwoniłem do hurtowni aby zaproponowali mi jakieś rury i okazało się że
    > te rury Sitec Kitec to rury marki Perfekt System ..
    > A ta marka to jakas malutka "polska" firemka którea wszystko zamawia w
    > Chinach i jedynie "polski" jest napis ...
    > Te rury na internecie są w cenie rur Diamonda i zapewne jakość ta sama
    > (noname made in China)
    >
    > Gdyby były to rury Purmo nawet bym się nie zastanawiał , ale to rury
    > "marki" Perfekt , czyli zwykła tania chińszczyna ..

    Skąd wiesz, że te rury będą kupowane w tej właśnie hurtowni ?
    Dostałeś jakiś cennik, nieważne skąd. Liczy się to co jest wpisane w
    cenniku. Być może ktoś z tej hurtowni obiecał mu ściągnąć te rury właśnie
    dla Ciebie.
    Ja także często robię zamówienia indywidualne pod klienta i zamawiam w
    hurtowni rzeczy, których normalnie nie mają. Współpracuję w tych hurtowniach
    z jedną czy z dwoma konkretnymi osobami, zazwyczaj z wyższego szczebla -
    kierownik, szef, właściciel. Reszta pracowników, sprzedawców zajmuje się
    sprzedażą "bułek" i nie są nawet te osoby wtajemniczane w te zamówienia.
    Nierzadko bywa tak, że odbieram zamówienie podczas nieobecności mojego
    koordynatora to sprzedawcy kontaktują się z nim telefonicznie, bo często nie
    znają sprawy.
    Najpierw powinieneś ustalić z wykonawcą co to jest za rura i jakiej firmy.
    Poleciałeś do hurtowni i co ?
    I nic.
    Firma Perfekt System nie sprzedaje rur pod nazwą Sitec czy Kitec.
    Sitec to rury firmy Purmo.
    Na ofercie miałeś wpisane Sitec Kitec - być może przedstawiciel hurtowni
    przygotowujący tę ofertę uzgadniając z przedstawicielem firmy Purmo przez
    telefon, nie był pewien nazwy tej rury i dlatego wpisali Sitec Kitec.

    Chłopie "trzepiesz" pianę, nie wiem po co. Zasięgnij najpierw języka u
    źródeł.
    No ale Ty oczywiście nie zapytasz tego, kto Ci przyniósł ofertę, bo
    wstydzisz mu się przyznać, że sam poleciałeś do tej hurtowni aby sprawdzić
    czy aby nie da się urwać instalatorowi rabatu, który by dostał od hurtowni.
    Pazerność, kolego, pazerność :)