    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Date: Thu, 25 Nov 2010 21:41:10 +0100

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ick6sn$5ah$1@inews.gazeta.pl...

    > Napisałem dodatkowo do wykonawcy maila aby kazał podwykonawcy
    > (hydraulikowi) sprawdzić czy dobrze złożylem rozdzielacz , czy jest
    > szczelny i itd ...
    > Poinformowałem wykonawcę że zgodnie z radą sprzedawcy uszczelniłem gwinty
    > taśmą teflonową ...
    > A sam montaz zajął mi godzinę i to dlatego godzinę bo sie nie śpieszyłem
    > i najwięcej czasu zajęło mi nałozenie tasmy teflonowej ;)
    >
    > Teraz ma rozdzielacz złożony , więc jeśli jest to fachowiec i uzna że
    > teflon jest niepotrzebny a nawet "niebezpieczny" to powinien rozkrecić ,
> [...]

    Nie, nie, nie, on nic nie powinien.
    Moze Ci zwrócić przekazując informację, że jest to źle zrobione, albo
    zamontowac takie jakie jest, bo nie da się stwierdzić "na oko" czy jest to
    zrobione dobrze czy też nie bez rozkecania. Jak rozkręci to musi ponownie
    poskręcać, a to jest tak samo jak byś mu dał cżęści i kazał skręcać.
    Gdzie tam ? Gorzej, bo on teraz będzie miał więcej roboty po tej Twojej
    robocie, gdyż trzeba rozkręcić, oczyścić gwinty oraz rozdzielacz wewnątrz ze
    strzępków tego chu....ostwa (czytaj taśmy teflonowej).

    Przekazując Tobie do poprawki, jednocześnie powinien sobie doliczyć koszty
    za czas tzw. postoju z powodu tego, że na poprawienie uszczelnień przez
    Ciebie będzie musiał czekać z robotą.

    Widzisz, Twój problem polega na tym, że Ty szanujesz swoje pieniądze, ale
    jednocześnie nie szanujesz interesu zleceniobiorcy.