  • Data: 2009-05-07 07:38:06
    Temat: Re: Hydrofor,
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pytanie do znawców systemów nawadniania. Mam działeczkę 2500m2 i na niej
    > trochę zielska :) zamierzam zainstalować system nawadniania i
    Kiedyś próbowałem szacować te sprawy. Musisz ustalić powierzchnię podlewaną
    i opad/h jaki Ci wystarczy.
    Zakładając opad 10mm do podlania całej powierzchni potrzebujesz 25m3 wody.
    Podlewanie co drugi dzień powiedzmy przez 10h oznacza, że pompa musi mieć
    wydajność 17,5m3/10h, czyli 1,75m3/h czyli blisko 30l/min.
    Policzyć łatwo. Trudno jest przyjąć rozsądne założenia :-).

    Pozdrawiam
    Adam