    Subject: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 28 Oct 2019 10:06:13 +0100

    W dniu 2019-10-28 o 09:44, Kris pisze:

    > Pierwsze zdanie z Twojej wypowiedzi w tym wątku.
    > "Każdy produkt ma tzw. cenę katalogową. Cena katalogowa to cena za jaką
    > powinien dany produkt być sprzedany końcowemu nabywcy detalicznemu.
    > "

    W hurtowni i w sklepie. Przy czym sklep i hurtownia mogą też udzielać
    rabatów jak robisz większe zakupy. Ale ten rabat nie może być większy
    niż rabat udzielany sklepom czy instalatorom.

    Firma instalacyjna natomiast powinna mieć możliwość większego
    rabatowania po to, aby móc do siebie przyciągnąć klientów.

    I tak się to dzieje w przypadku normalnych hurtowni, które kierują się
    zasadami fair-play.