  • Data: 2019-10-28 10:36:01
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 października 2019 10:00:57 UTC+1 użytkownik Uzytkownik
    napisał:

    > A ci klienci są później zdziwieni, że ktoś o nich pisze, że są
    > cwaniaczkami i złodziejami.

    Gdzie przycwaniaczyłem?>
    Kogo oszukałem?

    > Poza tym czy owa korba i osłona jest dokładnie takiej samej jakości?

    Zwykłą stalowa korba jakich pełno a osłona to kawałek plastyku. Technologi kosmicznej
    tu nie ma.

    > Ja dla przykładu staram się wszystko kupować lokalnie, nawet jak kilka
    > złotych dołożę. Chyba, że jest to towar, którego lokalnie po prostu się
    > nie kupi.

    Ja tez bym kupił lokalnie ale 40zł mi na drzewie nie rośnie tylko musze na to
    zapracować.

    > Nawet za kilkanaście minut jadę odebrać z hurtowni elektrycznej lampy
    > LED-owe typu halopak. Pomimo, że w necie znalazłem w cenie po 105-111zł
    > to wolę je kupić kilka złotych drożej lokalnie.

    Kilka złotych to ok ale gdyby lokalnie kosztowały 100% drożej to ciekawe czy tez byś
    ja tam kupił
    Zresztą te lampy to pewnie nie dla Ciebie tylko dla klienta wiec cena Ciebie średnio
    interesuje.

> [...]
    > sprzedawca odpowiedział, że tak i zaproponował mi cenę taką jaką
    > zapłaciłbym w necie wraz z przesyłką. Do tego zapewnia mi serwis
    > gwarancyjny i pogwarancyjny, pełne doradztwo, a co ciekawsze oryginalne
    > części zamienne o wiele tańsze niż w necie. Dla przykładu zamówiłem
    > sobie dyszę myjącą. Na Allegro 20-40zł (te tańsze to podróbki) + koszty
    > przesyłki, a w tym lokalnym sklepie zapłaciłem równo 5zł. Aż zdziwiony
    > zapytałem czy 25zł? W odpowiedzi usłyszałem "nie, 5zł". Część była
    > sprowadzona dla mnie specjalnie z magazynu producenta gdzieś z Niemiec.

    Sam wiec widzisz że trzeba ceny porównywać. I nie jest to żadne oszustwo ani
    cwaniactwo
    Swego czasu sporo z Chin kupowałem.
    Teraz jednak przestaje to mieć sens
    Na allegro bywa taniej jak na aliexpres
    Rejestrator nvr porównywałem ostatnio i uliczne solarne lampy led
    NVR na allegro i ali ceny porównywalne ale lampy na ali prawie dwukrotnie droższe jak
    na allegro.