eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieI ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;) › Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
  • Data: 2019-10-28 10:29:32
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-10-28 o 09:51, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 28 października 2019 09:35:19 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste
    napisał:
    >
    >> To chyba w jakichś nieznanych krainach. Normalny człowiek nie chce
    >> babrać się z takimi pierdołami,
    > Jest awaria w okresie gwarancji/rękojmi masz wybór czy uderzać do sprzedawcy czy
    producenta.
    > Kończy się zwykle tak ze przyjeżdża autoryzowany serwis i tyle.
    > Przynajmniej tak to działa w rtv agd, z kotłami gazowymi jeszcze doświadczenia nie
    mam.
    >
    >> tylko zapłacić komuś i wszystko ma
    >> grać. Przy wariancie, który opisujesz, wychodzą potem niezdrowe sytuacje
    >> gdzie coś zaczyna szwankować i instalator zwala na sprzęt, producent na
    >> lichy montaż, a sprzedawca to już w ogóle nie odbiera telefonu.
    > I dokładnie tak samo może być jak sprzedawca i instalator to jedna i ta sama osoba
    >
    >> A że hurtownicy nie chcą rozmawiać z klientami końcowymi to wiadomo nie
    >> od dziś, i ciężko im się dziwić - oni kupują masowo towar i sprzedają go
    >> specjalistom którzy wiedzą co i jak zrobić.
    > Może i użytkownik ma rację ze to chora sytuacja ale na dzisiaj w Polsce klient
    końcowy praktycznie zawsze jest w stanie kupić w tej samej cenią albo i taniej zin
    instalator.

    Tyle, że zazwyczaj klient i tak przepłaca, pomimo tego, że kupi taniej.

    Ta oszczędność jest po prostu złudna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1