eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieI ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
    !goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <6...@g...com>
    <5daeb417$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <u...@m...org> <5db57a44$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Thu, 31 Oct 2019 16:22:07 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 12
    Message-ID: <5dbafc21$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 91.232.50.130
    X-Trace: 1572535329 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 557 91.232.50.130:54491
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:557138
    [ ukryj nagłówki ]

    On 28.10.2019 08:42, Kris wrote:
    > W dniu niedziela, 27 października 2019 12:06:46 UTC+1 użytkownik Uzytkownik
    napisał:

    > A;le przecież w łatwy sposób możesz uniknąć wszystkich tych kłopotów które wyżej
    wymieniłeś
    > Nie musisz bujać się z rozliczeniem obniżonego vatu, użerać się z klientami itp.
    > Wystarczy że weźmiesz pieniądze za to co robisz czyli usługę
    > Kocioł kupi klient, zapłaci autoryzowanemu montażyście(być może Tobie) za pierwsze
    uruchomienie, skonfigurowanie itp. Jak mu się popsuje to zgłosi to do sprzedawcy lub
    producenta, sprzedawca lub producent przyślą serwisanta(być może Ciebie) któremu
    zapaca za usługę.
    > Jeśli awaria będzie po okresie rękojmi/gwarancji to klient wezwie Ciebie, zapłaci
    Tobie za robotę i tyle.
    > Normalna sytuacja i tak to powinno wyglądać w relacji usługobiorca-usługodawca.

    Dokładnie TAKKK ! TAK to powinno wyglądać, a nie cwaniakowanie i
    przycinanie na sprzęcie chowając robociznę w sprzęt.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1