    Subject: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Thu, 31 Oct 2019 16:22:07 +0100

    napisał:

    > A;le przecież w łatwy sposób możesz uniknąć wszystkich tych kłopotów które wyżej
    wymieniłeś
    > Nie musisz bujać się z rozliczeniem obniżonego vatu, użerać się z klientami itp.
    > Wystarczy że weźmiesz pieniądze za to co robisz czyli usługę
    > Kocioł kupi klient, zapłaci autoryzowanemu montażyście(być może Tobie) za pierwsze
    uruchomienie, skonfigurowanie itp. Jak mu się popsuje to zgłosi to do sprzedawcy lub
    producenta, sprzedawca lub producent przyślą serwisanta(być może Ciebie) któremu
    zapaca za usługę.
    > Jeśli awaria będzie po okresie rękojmi/gwarancji to klient wezwie Ciebie, zapłaci
    Tobie za robotę i tyle.
    > Normalna sytuacja i tak to powinno wyglądać w relacji usługobiorca-usługodawca.

    Dokładnie TAKKK ! TAK to powinno wyglądać, a nie cwaniakowanie i
    przycinanie na sprzęcie chowając robociznę w sprzęt.