  • Data: 2019-11-01 13:28:29
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 31 Oct 2019 20:28:14 +0100, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Chyba toaletowy. Widzę KIKI, że z Ciebie to jest fantasta.

    To się nazywa konsultant. Trzeba szukać konsultanta a nie
    instalatora. Ja mam wszystkie instalacje robione samemu a podpisane i
    sprawdzane przez konsultantów.

    > Kto Ci przyjdzie i podpisze się pod Twoją robotą i weźmie na siebie
    > odpowiedzialność?

    Po co odpowiedzialność jak w rzeczywistości to jest mrzonka?
    Pokaz mi rozprawy w których instalatorzy, którzy sami robili wzięli
    na siebie winę. Zawsze się zrzuca na "modyfikacje dokonane przez
    inwestora".

    --
    Marek