  • Data: 2019-11-02 16:50:01
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

    On 28.10.2019 08:42, Kris wrote:

    >Dokładnie TAKKK ! TAK to powinno wyglądać, a nie cwaniakowanie i
    >przycinanie na sprzęcie chowając robociznę w sprzęt.

    Zapominacie o najstarszej regule kanciarstwa: najlepiej zarabia się tam,
    gdzie klient nie ma szansy dowiedziec sie ile co kosztuje, i tak wlasnie
    wyglada instalatorstwo. Niestety hurtownicy "oszusci" stosujac "dumpingowe"
    ceny, pokazuja ciemnemu ludowi ile co kosztuje i tu klopocik, klient dostaje
    kurwicy widzac to zdzierstwo w bialy dzien.