  • Data: 2019-11-03 14:08:55
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.11.2019 16:50, Ghost wrote:

    > Zapominacie o najstarszej regule kanciarstwa: najlepiej zarabia się tam,
    > gdzie klient nie ma szansy dowiedziec sie ile co kosztuje, i tak wlasnie
    > wyglada instalatorstwo. Niestety hurtownicy "oszusci" stosujac
    > "dumpingowe" ceny, pokazuja ciemnemu ludowi ile co kosztuje i tu
    > klopocik, klient dostaje kurwicy widzac to zdzierstwo w bialy dzien.

    Jest grupa ludzi albo bogatych co im zwisa albo biednych i głupich,
    którzy nie umieją poszukać sobie w necie ile co kosztuje.
    Im się wciśnie każdy kit.

    Ale jest i duża część ludzi, która umie wpisać symbol w Allegro czy OLX
    i posortować ceną, co jest bardzo istotne.

    Zamierzam kupić sobie panele słoneczne samemu z Chin i zaczynam szukać
    wykonawcy, który lubi łazić po dachu, bo ja nie mam siły na to. Jeden mi
    już odmówił z powierzonego materiału. Zasłaniał się, że nie da
    gwarancji. Ale ja mu mówię, że gwarancję ma dać tylko że nie odfruną i
    że dobrze je połączył i nie będę musiał sam szukać przerwy w kablu na dachu.

    Wolę wziąć firmę, bo jak mi spadnie z dachu to nie będę za to
    odpowiadał, niż Pana Henia. Ale zanosi się na pewien problem w
    znalezieniu instalatora.