  • Data: 2019-11-03 15:01:11
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 3 listopada 2019 12:48:32 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Aj tam kumaty od pompy ciepła- technologia kosmiczna jakaś czy jednak zwykła
    > fizyczna robota żeby to uruchomić?

    Trzeba znać się na rurkach, bo jednak jest potrzeba zrobienia sporej
    rozpierduchy u klienta w kotłowni. To w przypadku montażu w chatach
    istniejących. W nowych pewnie mniej roboty, ale hydraulikę trzeba mieć
    opanowaną. Ja z tego jestem cienki więc się nie tykam. Reszta to w miarę
    standard, trochę elektryki, trochę budowlanki. No i znajomość tematu
    i klamota, który się montuje :>

    > Kobitka która mojego psa strzyże tak na 30 dni ma kalendarz wypełniony
    > Czyli na psiego fryzjera czekam 30 dni

    Psi jak psi. Gostkowie co strzygą brody kolesiom co mają brody
    biorą taki pieniądz że mój wąż w kieszeni dostaje padaczki jak o tym słyszy ;P
    A terminy mają nierzadko 2-3 miechy naprzód zajęte.

    L.