  • Data: 2017-12-29 15:54:21
    Temat: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:7f9f4d7a-199d-4d27-bafa-b2caff9bc010@go
    oglegroups.com...

    > Co tam sobie założyłeś nie chce mi się
    > sprawdzać. Wyżnej podałem cenę kWh jak mi
    > wychodzi treraz a w g11 to było 65gr
    > Przypomnę:
    > Kwota do zapłaty/ilość kWh
    > listopad- 0,59zł/1kWh
    > październik- 0,49zł
    > wrzesień- 0,52zł
    > sierpień- 0,58zł
    > lipiec-0,53zł
    > Czerwiec- 0,45zł(tu nie chce mi się analizować
    > czego tak nisko ale podejrzewam że jakieś
    > rozliczenie w związku ze zmianą taryf. Bo jakoś
    > tak w maju zmieniałem)
> [...]

    Ale jesteś uparty :) Nie jesteś faktycznie ciekawy
    czy na zmianie grupy taryfowej w ogóle zyskałeś i
    ile? Jeśli zużycie w dwóch strefach masz zbliżone,
    to masz niewielki zysk rzędu 23zł brutto. Jeśli
    zaś znacznie więcej zużywasz energii w strefie
    dziennej niż w nocnej, to jesteś na tym samym
    poziomie lub nawet płacisz więcej.

    No podaj te zużycia w podziale na strefy :) Jak
    mniemam faktury masz przed sobą.