  • Data: 2018-01-03 15:17:02
    Temat: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 stycznia 2018 15:05:39 UTC+1 użytkownik brunet.wp napisał:

    > Też myślę o przejściu z G11 na G12w, ale u mnie
    > życie toczy się raczej wieczorami (i w weekendy),
    > w tym jak sądzę wiele energii pochłania
    > oświetlenie.
    Też tak myslałem dopóki nie zrobiłem sobie prostej tabelki w exelu i powpisywałem ile
    mniej więcej co zżera
    Czyli telewizor ile czasu się ogląda i jakiej jest mocy
    Rzeczy które chodzą non stop(pompki, routery itp) i ich moc
    Lodówka, indukcja, piekarnik itd
    Dość precyzyjnie udało mi się rozpisać te moje średnie 370kWh miesięcznie
    Na oświetlenie wychodziło ok 20zł
    Też się zdziwiłem ze tak mało a wtedy jeszcze ledów nie miałem.
    Więc oświetlenie to nie jest jakiś znaczący udział
    A życie u mnie też toczy się wieczorami i weekendy bo w dni robocze to do chaty koło
    17 zjeżdżam córka podobnież.
    17ta wspólny obiad w dni robocze i potem to już raczej w chacie jesteśmy. No chyba ze
    lato jak dni dłuższe