  • Data: 2014-01-22 09:56:28
    Temat: Re: Ile NAPRAWDĘ kosztuje dom?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mcs" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Czy Ty się kiedyś nauczysz normalnie pytać zamiast snuć domysły?

    Nigdzie nie napisałem że prostopadłościan się nie mieści. Działka jest
    wąska. MPZP wymaga skośnego dachu a my chcieliśmy garaż dwustanowiskowy.
    Jest sporo gotowców na wąską działkę ale znaczna większość ma płaski dach i
    brak garażu albo garaż jednostanowiskowy.

    > Coś się zmieniło, kiedyś twierdziłeś, że jak kusych psów było takich,
    > którzy chcieli zaprojektować co chcesz ;-)

    Nie rozumiem porównania znaczy się dużo czy mało?

    Nie przypominam sobie bym kiedykolwiek stwierdził że jest dużo architektów
    którzy zaprojektują to co klient chce. Wręcz przeciwnie wielokrotnie pisałem
    aby takiego szukać a nie brać pierwszego z brzegu co ma "wizję".

    Pozdrawiam
    Ergie