  • Data: 2013-01-14 10:48:02
    Temat: Re: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:50f3cab5$0$1210$65785112@news.neostrada.pl...
    Witam

    > Pewien znajomy wymyślił sobie że w niedziele po kościele zagrzeje 24litrów
    > w bojlerze za pomocą pieca na węgiel. W poniedziałek rano to ciepło
    > odzyska za pomocą pompy, samochodowej chłodnicy i wentylatorów.
    > Pytanie do wróżki z praktyką.

    :D
    Nie zaryzykuje pekniecia mojej szklanej kuli, moznaby sprobowac
    wrozyc z fusow, ale wg mnie jedyne wyjscie to postawic tarota :D

    Chlodnica jak sama nazwa wskazuje sluzy do chlodzenia,
    dodajac ów wentylator bedzie to uklad chlodzacy wode w bojlerze,
    Wielkosc chlodnicy i wentylatora bedzie miala wplyw jak szybko
    ochlodzisz wode w bojlerze.

    Pomysl raczej sredni lub kiepski, ale niech probuje.

    pozdrawiam
    Adams