    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 16 Jan 2013 03:15:28 -0800 (PST)
    Subject: Re: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 stycznia 2013 11:22:12 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > No to złapałeś się na końcówkę - to tak jak ja, ale mój starszy brat załapał
    >
    > Mnie wcale :-)
    >
    > Co nie oznacza, że zadań nie było.
    > Ojciec mnie bardzo szybko nauczył, że do nauki jest szkoła i szkoda mojego
    >
    > wolnego czasu na odrabianie zadań. Oczywiście wypracowania na j. polski i
    >
    > jakieś opracowania wymagające encyklopedii lub książek pisałem w domu, ale
    >
    > zwykłe zadania z matematyki, fizyki i chemii odrabiałem na lekcjach (albo
    >
    > wcale gdy zapomniałem).

    To może oznaczać że zadania domowe były syboliczne i to sie zgadza z tym co pamietam.
    Teraz niestety tak nie jest i dzieciaki musza kilka godzin dziennie poswięcic na
    nauke w domu
    > No to masz problem. Piszę poważnie. Najwyraźniej ta szkoła sobie nie radzi z
    >
    > nauczaniem i przerzuca część tego obowiązku na rodziców.

    Szkoła realizuje program nauczania który chyba narzucany jest odgórnie.
    Zreszta ta szkoła to żaden wyjatek w innych szkołach jest podobnie.

    > Konkrety proszę. Co zostało dołożone do programu? Bo ja widzę, że usunięto
    >
    > sporo lektur i sporo zagadnień z matematyki i fizyki.

    Na ta chwile konkretnych przykładów Tobie nie podam.
    Ale np matematyka- to co moja córka ma teraz w czwartej klasie mysmy mieli bodajże w
    6 tej
    Podobnie z bilogią(teraz to się nazywa przyroda chyba
    Język polski i lektury- faktycznie chyba córka w spisie lektur nie ma żadnej która ja
    miałem ale ma za to sporo innych których myśmy nie mieli. I nie sa top krótkie
    nowelki jakie ja pamietam z podstawówki tylko troche grubsze książki

    > Ps. Nie wiem, jak w tej szkole, ale w wielu są 4 godziny WF i 1-2 religii,
    >
    > czyli 3-4 godziny tygodniowo więcej, które należy odjąć przed porównaniem
    >
    > ilości godzin.

    A czemu odliczyc? WF to 2 godziny religia 1 godzina. Tak samo było jak ja chodziłem
    do podstawówki tylko że religia na plebani była a teraz w szkole.