  • Data: 2013-01-17 11:58:31
    Temat: Re: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 16 stycznia 2013 21:43:37 UTC+1 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Z tego sposobu ogrzewania jestem mega zadowolony. Co sezon kupuję 20m3
    > drewna (najtańsze jakie się trafi - staram się nie przekraczać ceny
    > 100PLN/mp, kilka razy kupiłem osikę po 45PLN/m3 - poszło jej trochę więcej

    Czyli wydajesz 2k pln / sezon - a jaki dom ogrzewasz ?

    Bo ja mam chate 350m2, ogrzewam 150m2 podlog (w pozostalej czesci sa temperatury
    17-18stC - wiecej tam poki co nie potrzebuje) i kosztuje mnie to 2,2k pln - a leze
    bykiem i kompletnie nic nie robie przy tym (pompa ciepla). Tylko sobie na strone
    wchodze co jakis czas i wykresiki + zuzycie sprawdzam :)
    pozdr.

    --
    Adam