    From: "Adams" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
    Date: Thu, 17 Jan 2013 14:34:02 +0100
    <kd2usc$lvs$2@news.task.gda.pl> <kd3ar9$lht$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <kd5v0n$q4j$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <kd661g$j8e$1@node1.news.atman.pl> <kd6gdm$9u7$1@news.task.gda.pl>
    <5...@g...com>
    <6...@g...com>
    <8...@g...com>
    <kd8d4b$50k$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <kd8ke1$2ks$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:a1180936-50fe-4f82-9082-036c24eb7ffc@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 11:39:57 UTC+1 użytkownik Adams napisał:

    >Brak całek w mat-fiz to subiektywne odczucie?

    Tak ;)
    Oczywscie ze sa niepotrzebne.

    >Wypadnięcie kolejnych książek z kanonu lektur też?

    Tak :-)

    Przypomnij jakie to wazne lektury byly czasach socjalizmu,
    bo cala masa interesujacych ksiazek byla w drugim obiegu.
    Zreszta to bez znaczenia teraz, mlodzi kupuja tak jak kiedys
    ksiazki ktore nie sa lekturami,
    w necie czytaja w streszczenia lektur obowiazkowych.

    Nic sie pod tym wzgledem nie zmienilo,
    i dalej dzieciarnia nie lubi chodzic do szkoly.

    >Wprowadzenie na politechnice kursów przed studiami żeby podciągnąc
    >absolwentów-matołów też?

    Odkad pamietam tak bylo, to zadna nowosc, sam chodzilem, oczywiscie nie na
    polibude.

    A sprobuj sie dostac na PWST bez dodatkowych kursow! Powodzenia ;-))

    Na PWST tez nie zdawalem.

    >Opinie nauczycieli od podstawówek do szkół wyższych ze przychodzą coraz
    >głupsi absolwenci też?

    Buahahahahahahaa,
    Budyn, rozwalasz mnie, znam te srodowisko doskonale, znam na wylot.
    Nie bede pisal co mysle o nauczycielach, nie wypada mi, nie moge.

    Aczkolwiek
    ja nie mam prawa
    narzekac,
    ani
    teraz
    ani
    wczesniej.

    >Czy na poziomie wiedzy szkoły podstawowej zaszły jakies zasadnicze zmiany w
    >wiedzy?
    >Na poziomie szkoły średniej raczej tez nie.
    >Są pewne nowe sprawy jak informatyka ale reszta jest aktualna.

    Skoro tak uwazasz :D

    Budyn, wlasnie dlatego nauka wyglada tak jak wyglada,
    nauczyciele uwazaja ze przez 30 lat nic sie nie zmienilo i co ciekawe
    30 lat temu nauczyciele rowniez uwazali ze przez 30 lat nic
    sie nie zmienilo i tak juz trwamy w marazmie od ponad 60 lat.

    pozdrawiam
    Adams