  • Data: 2013-01-17 16:04:33
    Temat: Re: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 15:43:15 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > przypadkach które ja znam w klasach 1-3 są komplety książka+ćwiczenia (jedne
    >
    > do wszystkich przedmiotów)
    Juz Tobie to kiedys pisałem- teoretyzujesz:
    Klasa 1 to juz kilka róznych książek i ćwiczeń( a licząc wg sztuk to kilkanascie bo
    sam podstawowy tzw box liczy chyba ponad 10pozycji).No ale codziennie kilka w plecaku
    musi dzieciask nosic. To samo w klasie 2 i 3.
    Klasa 4 to juz min 10przedmiotów do każdego prawie jest podręcznik i ćwiczenia.
    Uwierz mi że córka ma nieraz kłopot ksiązki i reszte rzeczy potrzebne do szkoły do
    plecaka zmieścić

    i spokojnie te ćwiczenia dziecko samo w godzinę

    > rozwiąże, a z rodzicem w pół godziny. Natomiast w klasach 4-6 jeśli chodzi o
    >
    > matematykę t osa jakieś zadania z treścią, ale zwykle jedno góra dwa
    >
    > dziennie, z innych przedmiotów, najczęściej pojawiają się zadania typu
    >
    > wyszukanie jakiejś informacji w podanym tekście, albo napisanie
    >
    > trzyzdaniowego podsumowania, ale to nie są sprawy na więcej niż godzinę.

    Prosze nie pisz o czyms o czym nie masz pojęcia bo nawet u ciebie na Śląsku zapewne
    tak nie ma jak piszesz.

    > Nawet na j.polski wypracowania są rzadziej niż raz na miesiąc, a na co dzień
    >
    > raczej jest to czytanie ze zrozumieniem i odpowiadanie na pytania pod
    >
    > tekstem, ewentualnie jakaś kilkuzdaniowa ocena czyjegoś postępowania.

    I to i pozostałe zadania to tak do 3 godzin dziennie.