  • Data: 2013-01-17 17:36:54
    Temat: Re: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 14:34:02 UTC+1 użytkownik Adams napisał:

    > Tak ;)
    >
    > Oczywscie ze sa niepotrzebne.

    ja nie pytam czy ci sie wydaje to potrzebne czy nie a tylko ci pisze ze to nie
    subiektywne odczucie tylko fakty. Kiedys całki były - teraz nie ma i to jest fakt a
    nie subiektywne odczucie.

    > Odkad pamietam tak bylo, to zadna nowosc, sam chodzilem, oczywiscie nie na
    > polibude.

    za moich czasów studenckich takich kursów nie było.

    > Buahahahahahahaa,
    > Budyn, rozwalasz mnie, znam te srodowisko doskonale, znam na wylot.
    > Nie bede pisal co mysle o nauczycielach, nie wypada mi, nie moge.

    to jest argument na poparcie czegos? Ty masz znajmych nauczycieli, ja mam - i wiem co
    mówią. I jakie kwity muszą wypisywać.

    > Budyn, wlasnie dlatego nauka wyglada tak jak wyglada,
    > nauczyciele uwazaja ze przez 30 lat nic sie nie zmienilo i co ciekawe
    > 30 lat temu nauczyciele rowniez uwazali ze przez 30 lat nic
    > sie nie zmienilo i tak juz trwamy w marazmie od ponad 60 lat.

    Nie, nie trwamy - usilnie demontujemy to co było. Gdy ja konczyłem ogólniak
    potrafiłem udowodnić twierdzenie pitagorasa, teraz pewnie jest sukcesem gdy ktos je
    zna :-)

    b.