    From: Wiesław Łopata <w...@N...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.rec.kuchnia,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile gniazdek w kuchni?
    Date: Tue, 31 Mar 2009 21:46:58 +0200

    wiadomości news:gqtm81$qtv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Planuję sobie i jak bym nie liczył to wychodzi mi 21 gniazdek i 1 puszka.
    > Zakładam nieużywanie żadnych przedłużaczy ani listew.
    > Na wysokości 30 7 szt: 4 wolne, lodówka, terma podumywalkowa (sterowana
    > czasowo), zmywarka
    > Wysokość 75 3szt: piekarnik, mikrofala, 1 wolne (np na ekspres do
    > zabudowy;-) oraz puszka na płytę (w tym 4 pod zlewem IP 44). Nie za dużo
    > pod zlewem?
    > Wysokość 105 9szt: robot, czajnik, 7 wolnych, z czego 3 wolne na środku
    > przestrzeni roboczej, a 4 z boków.
    > Wysokość ok 185: okap
> [...]

    Ty tu o ilości gniazdek. A może by najpierw o ilości niezależnych obwodów
    indywidualnie zabezpieczonych.
    21 gniazdek i jedna puszka to ... pożar gwarantowany, a w najlepszym
    przypadku przy pierwszym użytkowaniu TAKIEJ kuchni wywalenie zabezpieczenia
    (nazywanego czasami korkiem).
    Urządzenia AGD o dużej mocy winny mieć OSOBNE obwody.
    Janek, Ty pogadaj z elektrykiem.
    Wiesiek (elektryk)