  • Data: 2009-11-02 08:26:53
    Temat: Re: Ile metrĂłw gazu zuĹźywacie na dobe ?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hcl3n3$ukg$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Errata: stawka (4) jest w zl/m3.
    > --
    Czyli w przybliżeniu 1,28zł za m3 + 48zł miesięcznie.
    10m3 dziennie *30dni= ok 450zł miesięcznie teraz.
    Styczeń-marzec pewnie troche drożej.
    Ale przyjmijmy:
    450*7miesiecy= 3150zł
    130zł *5 "letnich" miesięcy
    Razem rocznie ok 4000zł za gaz.
    Kocioł gazowy i nstalacja to jednorazowy wydatek pewnie min 6000zł

    Myślę że i tak jest to bardzo optymistyczne założenie.
    Nie jest to aż strasznie drogo jednak jest to spora kwota.

    Na razie zostane więc przy drewnie. Gaz mam za płotem zawsze zdąże
    podłączyć.

    Krzysiek