  • Data: 2010-08-18 19:27:19
    Temat: Re: Ile minimum klinca na podjazd
    Od: "franc" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i4h8pe$673$1@inews.gazeta.pl...

    > A ktos wie, gdzie kupic kliniec w okolicy Trójmiasta? Ewentualnie czym to
    > zastapic? Gruzem? Ma byc na tym kostka brukowa (granitowa albo betonowa w
    > zaleznosci od funduszy).

    Ja tez rozwalalem kazdy znaleziony na dzialce kawalek betonu/cegly i
    wrzucalem w miejsce gdzie ma byc podjazd przysypujac lekko piaskiem. Obawiam
    sie jednak, ze musialbym bardzo dokladnie i drobno poszatkowac taki gruz by
    spelnil role klinca.

    Przy okazji. Na fragmencie miejsca na podjazd mam stara warstwe 3-4 cm
    asfaltu. Czy jest sens to tluc gdy jest w miare twardo osadzony w ziemi i na
    to dac ciensza warstwe klinca czy wywalac asfalt i dawac grubiej kliniec?

    --
    F.