  • Data: 2012-06-04 21:20:46
    Temat: Re: Ile za polozenie Woodentica na Slasku?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2012 14:40:46 UTC+2 użytkownik RadekNet napisał:
    > Jaki przedzial cenowy wolaja kafelkarze, ze polozenie Woodentica na Slasku?
    > To takie pytanie-oferta, bo szukam czlowieka do tej roboty na polowe
    > lipca. Mam 45m2 podlogi. Moze znacie jakas dokladna i staranna osobe?

    Jak wylewka prosta to sam se zrob - kladzenie kafli na rowna podloge (przez rowna mam
    na mysli w nowym domu wylewke miksokretowa zatarta "helikopterkiem") jest najprostsza
    czynnoscia jaka sobie mozna wyobrazic :) Smarujesz podloge paca z najcienszymi zebami
    (w lazience mialem bodaj zeby 2-3mm) i wciskasz na maksa kafle - nie trzeba wogole
    nic kontrolowac poziomica bo i tak wyjdzie prosto. 45m2 to maksymalnie dwa dni roboty
    dla kompletnego amatora z wszystkimi docinkami :) Spec zmiesci sie w jednym dniu.
    pozdr.

    --
    Adam