  • Data: 2011-09-15 07:35:39
    Temat: Re: Impregnat do kostki brukowej. Jaki?
    Od: "Cam" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z dwa tygodnie temu użyłem na próbę impregnat firmy JKK Silicone L6. Jak na
    razie jestem zadowolony przede wszystkim zależało mi na efekcie "mokrej
    kostki" i jak na razie utrzymuje się ten efekt. Jednak słyszałem, że
    najlepszy jest Sarsil Bruk, chcę go kupić jednak w Szczecinie nie mogę go
    nigdzie kupić a nie chce płacić za dostawę. Podstawą przy wyborze impregnatu
    to to, że musi być na bazie silikonu. Testowałem nie silikonowe i to jest
    badziew nie polecam.

    pozdrawiam
    aLien