    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 6 Nov 2013 11:51:38 -0800 (PST)
    Subject: Re: Indukcja c.d.
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 listopada 2013 19:31:39 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Właśnie ta pierwsza knajpa w Warszawie, która będzie na BORA grillować na widoku
    gości, musiałaby ciągnąc wentylację przez prawie 30 m z licznymi zakrętami, między
    innymi w posadzce, więc zdecydowali się się na filtry węglowe

    Rzuć adresem/nazwą tej knajpy to będzie można popatrzeć jak bora bora bora zapachy
    żarcia filtruje. Bo na tych filmikach które z uporem maniaka linkujesz to tylko wodę
    gotuję się w 4 garach na raz. A takiej sytuacji raczej w domowym zastosowaniu nie
    będzie.
    Dzisiaj na przykład jak zona obiad gotowała to wcale okap nie musiał byc właczony bo
    grawitacyjny wyciąg starczył. Mając bora bora musiałbym te 180W odpalić dodatkowo. No
    i filtr-8kg węgla za 700zł- nic tylko brać-promocja jakaś widać. 1500zł na ogrzanie
    chałupy przez sezon wydaję to w sumie na filtr oszczędzam w porównaniu z tymi co
    gazem grzeją;)
    > Jak jestem na targach, to urządzenia na ekspozycji (z filtrami węglowymi) >działają
    non stop nieraz jakieś 10 godzin i przez cały czas gotuje się na nich >woda.
    Woda powiadasz. A gar z bigosem +np patelnia śledzi próbowaliście? Czy tylko woda.
    > Pierwsze pytanie, najczęściej kobiet, jest o to co się stanie jak się coś >wyleje i
    wtedy wyjmuję wierzchnie zakrycie i filtr tłuszczowy, aby pokazać >łatwość mycia. Mam
    wtedy okazję zajrzeć do środka i nigdy nie widziałem tam >więcej niże dwie, trzy
    krople wody. Gdy zdejmowałem filtr węglowy i wkładałem >rękę do środka, to wyczuwało
    się delikatnie wilgoć.
    Weż tak przez te 10 godzin coś na głebokim tłuszcu posmaż, bigosik jakis pożywny czy
    rybki jakieś.

    > Cudów nie ma i ta para dostaje się do pomieszczenia, ale nie robi tego w >gwałtowny
    sposób skraplając się gdzieś w jednym, ukrytym miejscu i niszcząc >potajemnie meble.
    Jakby siebie słyszał lata temu na prezentacjach osmotycznych filtrów do wody;)