  • Data: 2013-11-07 19:25:36
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-07 18:22, slavo65 pisze:

    > Poważnie sądzisz, że biorę na poważnie "opinie" niektórych tutejszych "fachowców",
    którzy na doładowanie telefonu nie mają, ale nie widzą przeszkód w doradztwie
    zakupowym przy sprzęcie wartym więcej, niż ich roczne zarobki? :)
    > Brałem na poważnie, te "podchwytliwe" pytania, bo jak ktoś konkretny będzie szukał
    na ślepo informacji to przy pomocy google moje linki znajdzie. A przy okazji pośmieje
    się z tego waszego bełkotu, gdzie jedno zdanie zaprzecza drugiemu a z każdego wyłazi
    aż w oczy bije "nie stać mnie, więc dorobię ideologię".

    Ech stary. Zle trafiles. Myslisz, ze tu biedni ludzie pisza??
    To grupa fascynatow w pewnym sensie. Rozmawiamy tu od lat mimo, ze
    budowy domow mamy dawno za soba. Po prostu lubimy to i mamy komfort
    pisania z pewnej perspektywy dzielac sie doswiadczeniami. Nie pisza tu
    ludzie kupujacy mieszkania bez zastanowienia poza doborem lokalizacji i
    zlecajacy slepo wykonanie byle komu. My, czego niestety nie ogarniesz
    mamy pojecie o fizyce i ekonomii wlasnych budzetow, dzieki czemu
    potrafimy wypunktowac te Twoje dyrdymaly o mniejszym zuzyciu, braku
    konkurencji itp., bo one najzyczajniej sie nie bronia. Przykro nam
    zatem, ze tak musisz sie spinac starajac sie zarobic na cos co my mamy
    od lat wciskajac zwyczajne kity.
    Nie trac wiary, moze za pare lat jak zmienisz profesje i wezmiesz sie za
    jakas uczciwsza prace dorobisz sie czegos wiecej poza kredytem na
    kawalerke i byc moze bedziesz mogl tu cos madrzejszego napisac jak
    nabierzesz nieco doswiadczenia przy budowie wlasnego domu (oby). Slowem
    zostaniesz zaakceptowany prze to elitarne grono posiadaczy czegos wiecej
    niz wciskajacy nam byle sprzedawcy od wszystkiego.

    A przy okazji ceniac Twoj profesjonalizm moze mailniemy cos do Twoich
    pracodawcow o pisowcach i doladowaniach telefonow z ostatniego postu?
    Pewnie im sie przyda do selekcji kadry, bo cos tym razem im nie wyszlo. :-)

    Pozdro.. TK